Priser og pladsanvisning

Besøg os

Vil du/I gerne besøge os for at se og høre nærmere, så kontakt os for aftale.

Pladser

Ønsker du plads i Hulahoppen, anbefales det at du skriver dit barn op når du kender datoen for hvornår du har et pasningsbehov.

Det er Haderslev kommunes pladsanvisning der anviser pladserne, efter gældende regler og på samme vilkår som for kommunale dagtilbud.

Du skal skrive dit barn op via den digitale pladsanvisning. Det kan du få viden om og adgang til her

Du kan læse om muligheder for tilskud her

Børn der er indmeldt i Hulahoppens vuggestue, har fortrinsret til børnehaveplads efter gældende regler.

Priser: 2024

Børn i alderen 0-2 år og 10 måneder: Vuggestue

• 3.9763 kr. heltid.
  • 2.378 kr. 20 timer. Der er 4 deltidsplads i Hulahoppen
  • 2.793 kr. 30 timer til forældre på barsel.  ( De 30 timer skal fordeles på ugens 5 dage og der kan vælges mellem  tidsrummet fra kl. 8.00-14.00 eller fra 9.00-15.00)

Bleer til vuggestuebørn er i Hulahoppen inkluderet i prisen

Du skal som forældre ved ændret behov være opmærksom på at du selv skal ændre pladsen via den digitale pladsanvisning eller ved at kontakte pladsanvisningen ved Haderslev kommune.

Børn fra 2 år og 11 måneder: Børnehave

• 2.510 kr. heltid.
  • 1.506 kr. 20 timer.
  • 1.904 kr. til forældre på barsel. ( De 30 timer skal fordeles på ugens 5 dage og der kan vælges mellem  tidsrummet fra kl. 8.00-14.00 eller fra 9.00-15.00)

I Hulahoppen er der fuld forplejning via forældrearrangeret frokost og madordning.

Prisen herfor er i 2024:

Frokostordning: kr. 500.

Madordning (Mellemmåltider) : kr. 125

Der kan søges tilskud til frokostordningen efter gældende regler. Læs om tilskud via link øverst på siden.